مولتی دیلی

قرص مولتی دیلی آلفا ویتامینز به همراه مواد معدنی، جینسینگ و ریزمغذی ها با دوز روزانه و کیفیت بسیار بالا، نیاز بدن شما را به انواع ویتامین را رفع نموده و باعث بهبود سیستم هورمونی، بهبود سیستم ایمنی، بهبود سوخت و ساز بدن، شادابی پوست، مو و ناخن ها و تضمین سلامت استخوان‌ها می‌شود.

مشخصات محصول

قرص، در قوطی های 60 و 120 عددی و جعبه 30 عددی.

ویتامین A         5000 آی یو
ویتامین  E          30 آی یو
ویتامین   D3      400 آی یو
ویتامین  B1         1.5 میلی گرم
ویتامین  B2        1.7 میلی گرم
ویتامین  B3        20 میلی گرم
ویتامین  B5        10 میلی گرم
ویتامین   B6         2 میلی گرم
ویتامین    B12       6 میکرو گرم
ویتامین  C         60 میلی گرم
ویتامین  K         80 میکرو گرم
بیوتین                300 میکرو گرم
فولیک اسید           400 میکرو گرم
آهن                     18 میلی گرم
کلسیم                 126 میلی گرم
منیزیم                 25 میلی گرم
زینک                  15 میلی گرم
ید                      150 میکرو گرم
مس                    2 میلی گرم
سلنیوم                 70 میلی گرم
کروم                   120 میکرو گرم
مولیبدن                 75 میکرو گرم
منگنز                      2 میلی گرم
برن                     150 میکرو گرم
 فسفر                      97 میلی گرم

موارد استفاده

  • تأمین نیاز روزانه به ویتامین ها و مواد معدنی
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • افزایش انرژی و قوای جسمانی

 

نحوه مصرف

روزانه یک عدد قرص، ترجیحا همراه با غذا مصرف شود.

توضیحات

ویتامین A:

ویتامین آ (A) یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. ویتامین‌های آ یا رتینول برای رشد بدن مخصوصاً در کودکان و کار صحیح دستگاه ایمنی و مخاط مثل مخاط روده و جلوگیری از عفونت‌ها (بیماریهای میکروبی) بهبود بینایی افراد در نور کم مثل شب و حفظ سلامتی سطح چشم، دفاع از بدن و سلامتی پوست است.

ویتامینC  :

افزایش سلامت قلب، تنظیم سطح فشار خون،  افزایش ایمنی بدن،  مبارزه با سرطان ،کمک به درمان آرتروز ، درمان پره‌اکلامپسی ،افزایش سلامت چشم .

ویتامین های B:

پیشگیری از عفونت‌ها و تقویت عملکرد سلول‌های ایمنی ، بلوغ بهتر سلول‌های خونی، افزایش سطح انرژی بدنی، بینایی بهتر، عملکرد بهتر مغز، هضم بهتر غذا، اشتهای متعادل، سلامت نورون‌های عصبی.

ویتامین D:

جلوگیری از بیماری ام اس، تقویت استخوان‌ها، کاهش آسیب به چشم‌ها، بهبود دیابت،  رفع اسپاسم عضلانی، کاهش روند افزایش وزن.

ویتامین E:

التیام زخم‌ها، پیشگیری از سرطان پوست، کاهش خارش پوست، کاهش یا پیشگیری از بروز اسکار، پیشگیری یا درمان خطوط ریز و چین ‌و چروک صورت، پیشگیری از آفتاب‌سوختگی، سلامت ناخن.

ویتامینC  :

افزایش سلامت قلب، تنظیم سطح فشار خون،  افزایش ایمنی بدن،  مبارزه با سرطان ،کمک به درمان آرتروز ، درمان پره‌اکلامپسی ،افزایش سلامت چشم .

بیوتین :

بیوتین یا ویتامین ب۷ یکی از ویتامین‌های گروه ب است. این ویتامین محلول در آب با نام ویتامین اِچ نیز شناخته می‌شود.

بیوتین یک کوآنزیم است که در متابولیسم اسیدهای چرب، کربوهیدرات‌ها و اسیدهای آمینه، و همچنین سنتز ویتامین‌های ب۶ و ب۱۲ نقش دارد.

فولیک اسید:

کمبود فولات را در بدن درمان می‌کند، نقایص مادرزادی و عوارض بارداری را جبران می‌کند، سلامت مغز حفظ می‌شود، درمان افراد مبتلا به اختلالات روان ،میزان قند خون در افراد دیابتی کنترل میکند، باروری زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد ، بیماری‌های التهابی و کلیوی کاهش پیدا می‌کند.

آهن:

ایجاد انژری، افزایش هموگلوبین وظیفه اصلی آهن انتقال اکسیژن از طریق خون است، افزایش عملکرد ورزشی بدن یکی دیگر از نقش‌ها کلیدی که آهن ایفا می‌کند این است که اکسیژن را از طریق خون منتقل می‌کند،کاهش کبودی ، افزایش تمرکز ، سم زدایی مغز/بدن، خواب سالم‌تر ، تقویت ایمنی.

کلسیم:

کلسیم در بسیاری از عملکردهای اساسی بدن شما نقش دارد. بدن شما برای گردش خون، حرکت عضلات و ترشح هورمون ها به آن نیاز دارد و همچنین به انتقال پیام از مغز به سایر قسمت های بدن کمک می کند. کلسیم هم چنین قسمت عمده ای از سلامت دندان و استخوان است. استخوانهای شما را محکم و متراکم می کند.

روی :

روی با اثر بر تولید هورمون هایی در مغز به نام هورمون های آزاد کننده تیروئید به بدن کمک می کند تا عملکرد مناسب تیروئید را حفظ کند

روتین:

ویتامین P یا روتین یک بیوفلاونوئید است که به طور طبیعی در مواد غذایی مانند پوست سیب، چای سیاه، مارچوبه، گندم سیاه، پیاز، چای سبز، انجیر و بیشتر مرکبات یافت می شود. روتین همچنین به عنوان ویتامین P یا روتوسید شناخته می شود. روتین حاوی آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که التهاب را کاهش می دهد. علاوه بر دریافت آن از طریق مواد غذایی، می توانید روتین را به صورت مکمل نیز استفاده کنید. این بیوفلاونوئید می تواند مزایای زیادی برای بدن داشته باشد که به آنها اشاره می کنیم.

ویتامین P یا روتین از چند روش می تواند از بدن محافظت کند:

محافظت از سلولهای مغزی در برابر آسیب
مسدود کردن آنزیم های التهابی (فسفولیپاز A2) مشابه کورتیکواستروئیدها اما بدون عوارض جانبی
کاهش استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد
کاهش بی خطر فشار خون بالا: بر مسیرهای مشابه داروهای مورد استفاده برای فشار خون بالا تأثیر می گذارد.
افزایش استیل کولین
اتصال و خنثی کردن ترکیبات سمی که در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه در بدن ایجاد می شوند.

 

پودر دانه کتان :

تخم کتان نزدیک به ۶۰۰۰ سال است که به عنوان یک داروی گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه سرشار از اسید های چرب امگا ۳ بوده و حاوی ویتامین E، ویتامین B۶، آهن و روی می باشد. دانه کتان اثرات ضد سرطان دارد و به درمان قند خون، زخم معده و ورم روده، سنگ کلیه، التهاب مثانه، سرفه و میگرن های دردناک کمک می کند.

یکی از مهم ترین خواص درمانی این گیاه فوق العاده، ملین و ضد یبوست بودن آن است. دانه کتان حاوی مقادیر زیادی فیبر می باشد که خاصیت جذب مایعات را دارند و به همین دلیل موجب افزایش حجم مدفوع و به دنبال آن تحرک گیرنده های کششی موجود در دیواره روده و افزایش حرکات دودی روده می گردند و به این ترتیب اثرات ملینی خود را اعمال می کنند.

کولین بی تارتارات:

این یک ترکیب لیپوتروپیک است که با کمک به بدن در تجزیه چربی ها در طول متابولیسم به خروج چربی از کبد کمک می کند. کبد، چربی ها و کلسترول را در پروتئین های با چگالی بسیار کم (VLDPs) قرار می دهد، فرآیندی که به سنتز فسفاتیدیل کولین نیاز دارد. پس از جمع آوری VLDL ها، بدن می تواند چربی ها و کلسترول را از کبد خارج کند.

اینوزیتول:

اینوزیتول یک کربوهیدرات است که در بدن، غذا و مکمل های غذایی یافت می شود. اشکال مختلفی از این مولکول وجود دارد و هر یک از آنها ساختار شیمیایی مشابه گلوکز دارند. خواص اینوزیتول قابل توجه است چرا که در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش دارد. مکمل های اینوزیتول ممکن است به درمان بیماری های خاص از جمله برخی اختلالات اضطرابی و باروری کمک کند.

جنسینگ کره ای :

مکانیسم عمل جین سینوزید Re، مهار رادیکال‌ها می‌باشد. جین سینوزید Re می‌تواند H2O2 و هیدروکسیل را به‌طور ویژه‌ای مهار کند. این جین سینوزید نقش مهمی در اثرات آنتی اکسیدانی برای افزایش بقای قلب و عملکرد انقباضی در طول ایسکمی و خونرسانی مجدد دارد.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

قرص

تعداد در بسته

120 عددی
60 عددی
30عددی

جنسیت مصرف

عمومی

تحت لیسانس

امریکا

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

آریان ثنا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مولتی دیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مولتی دیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *